Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=М’яснянкіна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

М’яснянкіна Л. 
Критерії ефективності рекламного тексту [Електронний ресурс] / Л. М’яснянкіна // Теле- та радіожурналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2016_15_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.034 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

М’яснянкіна Л. 
Структурні типи надфразних єдностей у рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. М’яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(2). - С. 318-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(2)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.125 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

М’яснянкіна Л. І. 
Мовні засоби емоційних стратегій в українському рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. І. М’яснянкіна // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 294-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

М’яснянкіна Л. 
Синтаксична специфіка рекламного дискурсу [Електронний ресурс] / Л. М’яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2017. - Вип. 42. - С. 299-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2017_42_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

М’яснянкіна Л. 
Експліцитні та імпліцитні внутрішньотекстові зв’язки між частинами рекламного тексту [Електронний ресурс] / Л. М’яснянкіна // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2019. - Вип. 46. - С. 331-338. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2019_46_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського